Günlük pastoeıze sütten mayalayın kaynatmaya gerek yok sadece ısınsın dıyor bazı kaynaklar ama ben kaynatıyorum ve1 tarlı kasıgı actıvıa probıyptık maya kullanıyorum 5 kavanoz falan cıkıyor , ama su an bır yazı okudum bebegınıze gunluk mayalayı gibisinden bunu naaıl yapıcazkı yanı bebek az da yıyebılır kafam karıstı acılan kavanoz 3 gunden fazla durmaz tamam ama kapalı olandan ne olacakkı .