Sla7723 Doğum yapalı 4 ay oldu lohusa kanamalarından sonra 2 kere kanama oldu fakat adet gibi değil normalde çok sancılı olur hiç ağrı olmadı bu şekilde adet gören var mı aranızda yada bu gecikme normal mi ?