Benimdunyamm Kızlar bebeğim 3 günlük özelikle gaz çıkarttığı zaman nefesini toplayamiyor yüzüne ufluyorum öyle aglior kendine geliyor bugün iki kere oldu ama ben korkuyorum öyle olunca 😢başına gelen var mı