Reyhanasya Ozgemre ayyy bende aynı şwkide 8 gün geçikti 11 aylık kızım var köydeym test almaya da gidemedim sabah kadar kabuslar görüyorum😁😁
Veragillerden Geçen ay 20 gün gecikti hamile değilim çok şükürrrr😄düzensizlik normal denildi doğumdan sonra ama ödüm patladı geçen ay sjsjsjsjs, bu ay da dün olmam gerekiyordu bugün oldum çok şükür, darısı bekleyenlerin başına 🤣🤣