Sfybsfyb Bugün banyo yaptırmadan biraz süt sağdım içirdim sonra banyo yaptırdım kalan sütüde içirdim bitmesine yakın ağız dolusu kustu uyandı kucağımda tekrar peynirimsi süt kustu üşüttümü yoksa fazla mı geldi 😔
poyrazinannesii1 Sfybsfyb Peynir artığı gibi olunca annem fazlasını çıkardı diyor hep, bizde de çok oluyor. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Esra17 Sfybsfyb yani karnı tok yaptırmayın bnce ben hep acikmaya yakın yaptırdım sonra doyurdum fazla gelmiş olabilir midesi ogutememis belli ki
2_premses_annesi Sfybsfyb benim kozımda çok kusardı alerji çıktı ben yemeyince onun kusması da geçmişti
Sfybsfyb Esra17 ne yapıyım peki korkuyorum midesini çok mu yordum diyr huzursuz normalde gündüz hiç uyumazdı bugün hep uyuyor
Sfybsfyb Kimeneayol üşütmeyle alakası yoktur dimi en son 3de doyurdum bi sğre midesi dinlensin diyorum
Arslanyasar Sfybsfyb karnı çok tokken hemen banyo yaptırmayın . Bı de reflü yatağı kullanın . Mama verirken başını yükseltin . Fazla d a gelmiş olabilir ama bunları da yapin