Kızlar oglum 15 aylık yeni yeni yürüyor ama cok içe basıyor. Fizyoterapiste götürdüm bu yaşlarda olur düzelir dedi. Hiç birşey önermedi. Bir akrabamızında cocugunda olmus evin icinde ayakkabılarını ters giydirdim geçti dedi. Ayakkabısını ters giydirip geçiren var mı gerçekten ?