Yaren Miran47 buyugumde az kullanmıştım ama küçükte kullanmıyorum şimdi sonradan zararlı olduğunu görmustum başkasına verdim
1prenses_annesii Miran47 benim de 4 aylik yürüteç hediye gelmisti önceden ama koymadim hiç muhtemelen koymam da geciktiriyormus yürümeyi
birannebirmelek Miran47 4 buçuk aylıkken koymaya başlamıştım az az 8. Aydan sonra koyamadım içinden çıkmaya başladı 😅