Fatmanurdmn Aptamil prematil kullanıyoruz ama bebeğim kabiz 3 güne bir yapıyor kendini çok sıkıyor.bebege kilo aldıracak kabizlik yapmayacak mama önerisinde bulunur musunuz kızlar
Hamzaboy Canim benimde öyleydi cok denedim en sonunda hipp in anne sütü olanini aldım ve cok iyi geldi kabız yapmiyor ve birde hava yutmamasi için özel biberon var onuda aldım cok şükür rahatim