Kızlar çocuğumun ana sınıf kaydı oluştu ama beni bir hararet bastı bir korku bastı 4 yaşında çok net konuşamıyor nasıl olucak sizce göndermelimiyim en çok konuşması için gönderiyorum ama sonra pişman olucam diye korkuyorum lütfen yardımcı olun çok erken değil dimi.. nasıl yapmam gerek ne öğretiyorlar sizce çokmu erken yoksa tam zamanımı. yada diyanet kuran kursu sübyenemi göndersem lütfen yardımcı olun