Sadeceanne1612 2_kucukoglum kaynadiktan sonra 10 dk tam sarisi ve beyazı pisicek sonra istediğin miktar sarısını kullanicaksin
2_kucukoglum Deletedmom5284 13 dakıka da rengı degısmıuor mj kendimize kaynattıgımda bıle 9 dakıka da yesıl donuyor gıbı sankı
Anneko 2_kucukoglum 6 ay 17 günlüğüz bizde 5 buçuk aylıkken tadıma başlamıştık versem mi acaba bende acele etmeyeyim mi ?
Deletedmom5284 2_kucukoglum yüksek ateşte haşlıyosundur canım ben kısık haşlıyorum biraz ama ocağın en küçük gözünde en yüksek ateşte 9 10 dk yeter
2_kucukoglum Anneko bzıım sut urunlerı ve yumurta alerjimiz oldugu ıcın gec baslıyorum 6 aylıkken başlayanlar var
Deletedmom5284 Karla evet kısıkta kızım uyanmadan koyuyorum yumurta olmadan kahvaltı yapmıyo o pişene kadar evi falan topluyorum 😅 bide süpürge sesi açık olursa ocağın alarmını duymam diye kısık ateşte haşlıyorum