funda_29 2 aylıkken yaptırdık. Sadece ilk çişini yaptığında çok ağladı okadar. Onun dışında hiç ağlamadı. İlk 2-3 gün 5 saat arayla calpol verdik ağrısı olmasın diye çok şükür bir problem yaşamadık. (Bu arada doktor ağrısı olursa ver dedi ama ben ağrısı olmadanda verdim.bebegimin acı cekmesini istemedim biraz garantiye oynadım açıkçası oyuzden 2-3 gün kadar verdim) Birde doktorumuzun verdigi kremi kullandık sadece başka hiç birşey sürmedim. 10 gün kadar bardak koyduk. 10. Gün bardağı çıkardık ve tamamen iyileşmişti. Dikişleride yavas yavaş düştü. Ama ne kadar küçük o kadar iyi kesinlikle. Doğar doğmaz hastaneden çıkmadan yaptirsaydik keşke dedik hep. Ama şuanda iyiki yaptırdık diyorum. Ve kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Hiç merak etmeyin çok ağrılı sancılı bir süreç değilmiş. Ben çok korkmuştum ama korktuğum gibi olmadı çok şükür 🙏😊