Gkyz12_ Merhaba psikiyatrist e gidip ilaç kullanan var mı bağımlılık mı yapıyo rahatsızlığınız geçti mi
Bulutkbr Gkyz12_ ben kullanıyorum başımlılık yapıyor evet alamadığım zaman sıkıntı yaşıyorum ama ilacı bırakırken de doktor kontrolünde rahat bırakılabiliyor kendi kendinize bırakırsanız sıkıntı yaşarsınız
Nimiko Bulutkbr kesinlikle öyle ben iki sene kullandım 10 yıl önce doktor kontrolunde başlayıp yavas yavas dozu arttırıp yavas yavas ta azaltarak bıraktım. 10 sene önce insanlar bukadar da bilinçli değildi herkes benı çok eleştirdi kolayına geliyor beynini uyuşturuyor bilmem yok maneviyatın zayıf namaz kıl kuran oku dua et geçer dediler kaç kere gidip doktora bne vazgectım kullanmıcam dedım Major depresyon geçiriyordum doktor beni hep ikna etti. Ama ben iyi olduktan sonra bunu bana soyleyenlerın çoğu antıdepresan kullandı. Evet dua da önemli ibadette insanı rahatlatıyor ama buda Bi çeşit hastalık efendimizin hüzün yılı diye adlandırdığı Bi dönemde var hayatında. Herşey biz insanlar için
Gkyz12_ OgrtmnZz doğumdan sonra rahatsızlıklar geçirdim bebeğime bakamam yine aynı şeyleri yaşadım diue kaygı endişe oluştu biraz panik atağa çevirdi bubyüzeen
OgrtmnZz Gkyz12_ anlıyorum öncelikle bebeğinize bakacağınızdan hiç şüpheniz olmasın biz anneyiz iç güdüsel olarak bile bebeğimize en iyi biz bakarız ama destek almak da iyi olur tabi.ilaçla ilgili konuşursunuz belki ilaçsız bir tedavi uygularlar
Gkyz12_ Portakal ben psikoloğa gittim ama yaşadıklarımın normal bi süreç olduğunu söyledi ama yinede atak gibi bişey oluyo o zaman sakin kalamıyor ve uykusuzluk da başladı
Nazl_ag3 Bir sıkıntınız varsa mutlaka gidin , ilaç kullanmakla alakalı çekinceniz varsa psikologla görüşmek istediğinizi talep edersiniz, terapiyle çözülmezse ilaç kullanmaya başlarsınız.
Bsrmt Ben gittim 5 yıl ilaç kullandım ilaca ilk başladığında sersemletiyor alışması zor oluyor bırakırken de aşamalı bırakıyorsun zaten sorun olmuyo
Deletedmom266 Ben gidiyorum psikiyatriste. İlaçların bagimlilik yaptığını düşünmüyorum. Dozunu doktor ayarlıyor. Bırakırken kademeli bırakıyoruz. Ama sunu söyleyebilirim size. İslavlar olayın yüzde otuzu. Kalan yüzde yetmiş size kalmış. Düşünce şeklinizi değiştirmeniz daha doğrusu düşüncelerinizi yonetebilmeniz lazim. Yoksa ilacı bırakınca eskiye donmek çok büyük ihtimal