Merhaba arkadaşlar lütfen bu konu hakkında bilgisi olan yazsın İçim içimi yiyor . Şöyle anlatayım iki defa doğum yaptım ben .ilk doğumumdan sonra bademcik sorunu ile karşılaştım ta ki tekrar hamile kalana kadar hamilelik sürecinde hiçbir şekilde bademciklerim çıkmadı .hamilelik bittikten sonra doğumdan sonra en az 2 ayda bir defa bademcik sorunu ile karşılaşıyordum .daha sonrasında tekrar hamile kaldım o süreçte de 9 ay boyunca hiçbir şekilde bademciklerim yine çıkmadı ve şu an tekrar doğum yaptım bebeğin bir buçuk aylık ve şu an bu sabah uyandım yine bademciklerim şişmiş. İlk bebeğimden sonra antibiyotiklerle geçiyordu zar zor bademciklerim şimdi ise tekrar hastaneye gideceğim tekrar antibiyotik verecek. ama ben bu sefer bebeğimi emziriyorum nasıl olacak? ben antibiyotik kullanma sürecinde bildiğim kadarıyla bebekler emzirilmiyor peki ben o dönemde bebeğime ne vereceğim ?dediğim gibi bebeğim bir buçuk aylık ilk bebeğimde antibiyotik kullandığım zamanda sütüm yoktu mama veriyordum bebeğime şimdi ne yapacağım kafam o kadar karışık ki resmen psikolojim alt üst oldu çünkü ilk bebeğimden sonra çok fazla çektim bu bademciklerde ameliyat olayım derken kısmet ikinci bebeğime hamile kaldım. böyle sorunla karşılaşan oldumu?veya emzirirken aynı zamanda antibiyotik kullanan olduğumu ne yaptınız nasıl yaptınız?