Arkadaşlar merhaba, kızım 27 aylık bebekliğinden beri her uyanışı ağlama ile gece gündüz öğlen uykusu hiç farketmeksizin. Yanında yatarak uyutuyorum bazen kendi uyuyor. Ama ben yanında yoksam o an beni göremiyorsa çığlık çığlığa bir ağlama bi durumu söz konusu. Yemek yapıyorsam yada tuvallette yada duştaysam uçarak yanına gidiyorum gitmesem daha çok ağlıyor defalarca konuştum anlatmaya çalışıyorum ama neden böyle bi türlü aşamıyoruz tavsiyelerinize ihtiyaçım var🥺