Duygugul bir ay diyet yaptımmo arada kızım alerjiden dolayı emmwyş bıraktı nebyaptıysam emmedi, neocate alerji mamasına gectik hem kilosu hem ağrıları kakası falan her şeyi düzeldi, ek gıda döneminde asla süt ürünü vermediö. Yarın doktorumuzla ilk defa fırınlanmış süt ürünü denemesi yapıcaz. İnşallah gecmiştir. Kızım 10 aylık nerdeyse