Kaplan28 Fenilketonüri değeri Yükseliği yaşayan var mı yada Fenilketonüri hastası olan bebeğiniz var mı ?
ggc94 Benim bebeğimin değeri de 2.4 çıktı 3. Kez kan verdik sonuç bekliyoruz inşallah bizimki de düşer