Çocuğum suan 5 bucuk aylık 2 aylığa kadar gece gündüz iki saate bir emdirdim sonra 3 aylıkken gece dört saatte bir emdirdim gündüzleri sürekli veriyorudum istediginde içiyordu sonra bi post actım dedi uyanmıyorsa uyandırıp emzirme aç olsa uyanır yaklaşık 1 aydır uyku düzeni rahat 10 da emzirip yatıyor 12 1 arası ben yatmadan emziriyorum sonra 6 da kalkıyor süt veriyorum sürekli 6 da kalkar bu iki gundur gece 4 de de kalkmaya basladı simdi aklıma takıldı bu iki gündür 4 de acıktıgı gibi bu bir aydır gece acmıydı cok korktum oğlum uyanmadıgı zaman kaldırayımmı 4 de