Merhabalar, Kızım 35 haftalık doğdu. Doğduğunda boyu 46 cm di. Şuan normalde 52 günlük, düzeltilmiş 15 günlük. Boyu 51 cm oldu anca. Ve 2 haftada hiç uzamamış. Daha doktor kontrolümüze var. Böyle gitmesi normal mi sizce? Prematüre anneleri yardımcı olabilir misiniz 😞