Bebebğim 23 aylık, bir kaç haftadır gece uyanıp mızmızlanmalar yaşıyorduk fakat son bi haftadır daha da arttı ve ağlamaya dönüştü. Sanki geceleri çok canlı rüyalar görüp, uyanınca karanlık kaeşında kafası karışıyor gibi. Uyku terörü benzeri şeyleri yaşaması için oldukça küçük yaşta diye düşünüyorum, fakat nasıl sakinleştireceğimizi ya da azaltacağımızı bilemedik. Böyle bir durum yaşayan var mı? Varsa ne yaptınız? Ya da ne yapıyorsunuz?