Hep_mi_uykusuz Kizim 3 ay snra 2 yasina girecek pek 1oyuncagi yok yani 3 5 bisey var onlarda şıngirak gibi seyler sevmiyor artik evde cok sikiliyo sicakda disari da cikamiyoruz varmi onerebileceğiniz oyuncak.
Reyhanasya Hep_mi_uykusuz meyveleri fln tanıtan kartlar var aylara göre 2 yaş olanı alabilirsiniz yürüyorsa scooter alın çoğu eğitici oyuncaklar oynar 2 yaş boyama kitapları parmak boyalar fln
endoplazmikretikulumiste Hep_mi_uykusuz kızda olsa erkek de olsa lego çok geliştirici bir oyuncak. İnce motor hala çok iyi değilse içinden ip geçirilen balıklar filan var onlardan alabilirsiniz manyetik yazım çizim tableti var kalem tutmayı öğrenir boyama kitabı alın boyama yapsın nesnelerin içini boyamaya çalışsın ufaktan alfabe öğretin harfleri sayıları tanıması İçin
Hep_mi_uykusuz Reyhanasya meyvw kartlari var cok seviyordu simdi yuzune bakmiyor.Gecen scoter gordu parkta bi cocukta binemiyor ama hosuna gittiydi
Hep_mi_uykusuz endoplazmikretikulumiste Kişin boyasiz sulu kalemli boyama kitabi almsitim bi sure oynadi sikildi.Tablet bende dusundum .Lego yok ama.gittigimiz yerelrde lego ile hic iynamadi cok.kararsiz kaldim.Bi siraakyaj malzemesine kafayi takti oyuncak boyamayanlardan mi alsam bilemedim
Hep_mi_uykusuz Reyhanasya Bizim de cok az toplasan 8 9 yolktur zaten yarisi singirak tipi daha kucuk bebege gore.Bende az olsun istiyorum hayal dunyasi gelissin diye