kızlar bugün 1 yaş aşımızı olduk. uykuluydu biraz demin uyandı çorba içirmeye çalıştım ağzında tutuyo asla yutmuyo. bi süre sonra ağzından atıyor yoğurdu bile. ne yapsam aç kalmaz ara öğün tarzı severek yiyeceği bişey. çok üzülüyorum kilosu 7.800 çıktı baya zayıf ya karnını tok tutacak bişeyler önerseniz keşke.
bide bu aşıdan sonra duş aldırabilirmiyim hemşire bilgi vermedi sorayım dedim