1,5 yaşında oğlum ortopediye götürdük film çektiler bişey bulamadılar kalçada iltihap gibi bişey oluyor kendi kendine gelişiyor bu yaşlarda çok görürürz geçer dedi dolven verdi gönderdi. Ama içim rahat değil bir anda boşa çıkıyor ayağı düşüyor. Yaşayanınız varmı böyle ?