Liliyy 9 aylık bebeğim var iyce hareketlendi hamakta uyuyo gndüz gece yanımda kalkmaya calısıyor beşikte öyle derin değil ve bu zamana kadar pek beşikte yatmadı ne yapmalıyım
Deletedmom_22 Liliyy biz oğlumla o aylarda yer yatak yapıp , yerde uyuyorduk beraber , çünkü sürekli döner dururdu uykuda 😅 yataktan düşmüştü hatta , bende korktuğum için yer yatak yapmıştım . 1.5 yaşına kadar yer yatakta uyuduk
Acabaymelike Liliyy park yatağa geçin derin oluyor Allah korusun yataktan düşme problemleri çok sık yaşanıyor bu dönemde Kenarlarına yastık koymakta fayda etmiyor çünkü
Liliyy Deletedmom_22 anladım ozaman bende yerde yatırıcam öyle görünüyor ama bzm oda çok dar hertaraf köşeli dolap yatak kenarları nasıl yapsam bilemedim şimdi düşündümde🤔
omerinannesi Şuan benim bebeklerim 6 aylık yerde uyutuyorum beşiğede koyuyorum ama eskisi gibi değil yerde uyuyorlar beşiği bırakıyorlar sanırım
Deletedmom_22 Liliyy bizim oda da dardı canım ama sığıyorduk yere yakın olan montessori yataklar da çok iyi bir fikir olur, düşer diye korkmazsın da