7 aylık olduk doktor kilo alımı yavaşlamış dedi ek gıda nasıl gidiyor dedi yemiyor ki tadına bakınca beğenmiyor ağızını kapıyor zorla da yediremem. Doktor yedirmeye çalış dedi ama Nasıl yedireceğim ki anlamadım 😕 Mesela kahvaltı yaptırıyorum emmek istiyor ee ne yapayım emziriyorum artık 🫥