omerinannesi Benim 6 aylık ikizlerim var hala ek gıdaya başlamadık çünkü çok küçükler ve erken doğum oldu sizler hangi ayda ek gıdaya başladınız ve şimdi ek gıdaya başlasam sorun olurmu merak etim arkadaşlar yorum yazıp yardımcı olursanız çok sevinirim☺️