Egehan123 Merhabalar covid oldum bugün 2 günü boğaz ağrısı ve hafif ateşim var sadece 15 aylık bebeğim var sürekli maskeyle dolaşıyorum ayrı odalarda yatırıyorum ama bütün gün dibimde tabi ne yapabilirim bebeğime geçmemesi için
Senna20 Maskenizi çıkarmayın elinizi devamlı yıkayın.ben çift kat maske kullanmıştım.odayi bol bol havalandirin
Minzilikuymak61 Bende ayni esim getirmis once ogluma bulasmis sonra bana 2.3 gun 39 derece atesle geziyordu anlamadik corona oldugunu antibiyotikle suan duzeldi cok sukur simdi Ben öyleyim bide 5 aylik hamileyim ustelik ikisinide korumaya calisiyorum 🥺