294129 Bayanlar kızım 7 aylık ek Gıda dönemindeyiz fakat çok az yiyor sadece mamayla besleniyor su da çok az bir yudum zor içiyor sizce su içmemesi sorun olur mu ?
heymom__ 294129 bende içirtemiyorum asla ya. Biberon, minik biberon suluk, normal pipetli suluk, bardaktan pipet nafile….. anca bizim gibi bardak içmek istiyo ama oda birden gidince tıkıyo boğazını. Nasıl alıştırıcam bilmiyorum
edanrr olur tabi ki, sıvı alması lazım su vermekten korkma vermelisin kesinlikle👍 şuan aşırı sıcak o da bir insan yani ihtiyacı var vücudunun🥹 ateşi olur idrarı az olur idrar rengi değişir gözyaşları akmadan ağlar vs yani su çok önemli bir kaynak ver içebildiği kadar günlük su ihtiyacını alsın su yaşam kaynağı ;((