Bebeğime doğduğundan beri anne sütü yanında mama da vermek durumundayım. Sütüm çok olmadığı için çoğunluk olarak mama ile besleniyor. Şimdiye kadar hep Sma kullandık ama bir türlü gaz şikayetlerimiz azalmıyor. Bir sürü gaz ilacı denedik iyi geliyor ama yine de çok fazla ıkınıyor uykusundan uyandırıyor. Aynı zamanda kakasını yaparken de aşıır zorlanıyor kabız olmamasına rağmen çok zor yapıyor kakasını. Bebeğim 1.5 aylık. Sizlerin tecrübe ettiği gaz ve kabızlık yapmayan bebek mamaları nelerdir?