Kizlar 11 aylik bir bebeğim var ve çok yoruldum artık kızım yenidoğan dönemlerinde gayet sakin sessiz bir bebekti taa ki 6.aya kadar. Benden başka kimseye gitmiyor odadan çıksam ağlıyor bana gelince sürekli emmek istiyor ama sürekli. Günde100 kere emiyodur iki kere çekip bırakıyor sadece. 11 aydır bırakıp markete bile tek başıma gitmedim geçenlerde denedim durduramıyor kimse ne zaman düzelir bilgisi olan var mı ya da düzelir mi ? 😄🥲