Senaoz21 neden götürmüyo doktora bu önemli bisey erkek çocuğu sonuçta Allah korusun bisey varsa bile erkenden gerekli tedavi yapılır. Hastaneden kaçan korkan geri kafalı ınsanları anlamıyorum. Benin oğlumada pazar sabahı bisey alerji yapti ama ne yaptı bilmiyorum kolu pütür pütür ve kızarıktı diğer koluna elinin üstüne omzuna ve yüzüne doğru atmaya başlayınca direk eşimi arayıp ben oğlana randevu alıcam haberin oldun dedim çocuk doktoruna randevu aldım bugün sabah için bozuldu baya ama umrumda olmadı çocuklarımdan önemli değil hiç bişey
Akşam yemek hazırlarken eşim geldi işten oğlumun kollarını görünce bırak yemeği falan acile götürelim gelince rahat rahat yeriz yemeğimizi 2-3 saat geç yesek ölmeyiz ne olmuş bunlar böyle dedi inanmıyordun bana telefonda gördünmü gözünle dedim hemen hazırlanın gidelim dedi gittik acile röntgen çekildi kan falan alındı hepsi temiz çıktı çok şükür nöbetçi doktor bi alerji şurubu ve ateş düşürücü yazdı gönderdi krem bile yazmadı. Ben kızımı lavaboya götürmüştüm doktor oğlumun kollarının resmini çekip servisteki nöbetçi çocuk doktoruna atmış eşimde randevuyu iptal et gitmeyiz dedi bende olmaz gidicez bi kerede çocuk doktoru kendi gözüyle görsün kollarını dedim sonuç gitmek götürmek zorunda kaldı götürmeseydi eğer ben annemi arayıp kardeşimle gelip bizi hastaneye götürmelerini isterdim gelip götürürlerdi. Bazen erkeklere emrivaki yapmak gerekiyo