Tr123456 Biz 3 aylıkken mevlüt yapmıştık. Ben sade beyaz bir elbise tercih ettim. Kızıma da kabarık tüllü yine beyaz bir elbise almıştım. Eşimi de uydurmuştuk bize hatta 😅
İkram olarak etli pilav tatli ve ayran tercih ettik.
Masayı dagitacagim susler, beze kulesi, balonlar şamdanlar, lokum tabağı,gül suyu şişesi gibi şeylerle süsledik fikir olsun 🌸