Kızlar selam şuan tatildeyiz 19 aylık kızımı uyutmaya odaya geldiğimde o kadar çok sorun çıkarıyor ki yani bu kadar olur ya artık öğle uykusu bakti gelince psikolojim bpzuluyor bugün istemeden o kadar çok bağırdım ki ama umrunda bile olmadı tabi ben kızdıkça o güldü🙄Sinir krizi geçiriyorum resmen bir de ikinciye hamileyim çok sinirli oşduğum dönemlerdeyim.Bağırdıktan sonra da üzülüyorum benden uzaklaşıcak sevmeyecek diye:(50 dk uğraştan sonra ayağımda zorla hıphızlı sallayarak uyutabildim.Normalde hiç böyle yapmazdı neden böyle yapıyo anlayamıyorum saatleri şaşsın istemiyorum ne yapabilirim