aysen1405 park yatak tercih ettik iki kademesi var sizin ayina gore ust bölmede yatar cukur olmuyor yanimda heran izleyebildim kustumu,terledimi,döndümu ustu açıldımi cok rahat ettim..büyüdükçe ust bolmeyi kaldirdim ikinci kademe ye gectik zaten yurumeye baslayinca, donunce ust kademe de durmuyor, mobilya tarzi tavsiye etmiyorum kolu bacağı sıkışıyor,hoplayip zıpladikca kenar köşeye agzini vuruyor dudaklari patlayabiliyor.