Merhaba arkadaşlar ,
Eşime boşanma davası açtım aylar önce . Geçici velayet şuan bende . Kızım 2,5 yaşında. Her ayın 1.ve 3.haftası görme hakkı var. Bu süreçte haddinden fazla bana iftira attı ve hala da atmaya devam ediyor. Konu şu , Mayıs ayında yine çocuğumu aldı. Kızımın boynunda ufacık oyuncak çiziği vardı ve aşırı hareketli olduğu için ve sürekli parka çıkardığım için bacağında da çarpma izleri vardı. Hemen hastaneye götürüp darp raporu çıkarttırmış. Sistemde de dayak sonrası muayene olarak girilmiş. Maksat aylık çocuğuma 500 TL nafaka ödemek zoruna gittiği için çocuğu benden almak. Diğer iftiralarını yazmak dahi istemiyorum. Üzerinden epeyce zaman geçti ama hala aklıma geldikçe sinirleniyorum . Raporu düzenleyen doktor demek dahi istemiyorum bu kişiyi şikayet edeceğim hem sağlık bakanlığına hemde cimere . Sonucunda herhangi bir şey çıkar mı? Yani ufacık çizik ve bacağındaki bi kaç çarpma izlerinin ne olduğunu anlamayacak kadar eğitimsiz olunabilir mi ? Yardımcı olursanız sevinirim. 🌺