Tazeanne17_12 Kızlar sizden bir tavsiye bekliyorum bebeğim 8 aylık biberonla veriyorum suyu ama sanki yetmiyor bardakla içmek istiyor onuda daha yapamıyor haliyle ya boğazını alıyor ya da üstünü ıslatıyor sizler hangi suluk kullanıyorsunuz
Littlebird Tazeanne17_12 pipetli suluk al en güzeli ulaşabileceği bir yere de koy istediği zaman içiyorlar o zaman
YeniAnneIstanbul Tazeanne17_12 ben ilk suluk olarak 6-7 aylik munchkin agirlikli suluk kullandim cok pratik daha yeni yeni ogrenirken