Kızlar kızımın dün geceden beri ateşi var 38.2/ 38.6 oluyor . Diş dönemindeyiz diş ateşidir diye düşündüm calpol verdim nemli bez ve duş uygulaması yaptım düşüyordu ama bugün 3 kere fışkırarak her emdiğini kustu. Öyle korktum ki neredeyse 2-3 avuç kustu. Niye oluyor sizce ya başına gelen oldu mu ? Doktora gidecektik eşimi bekliyorum . Sadece ateş olunca hastane ilgilenmemişti geçen gün diş dönemi dedi gönderdi ama bu fışkırarak ağız dolusu kusma beni çok tedirgin etti