Alminam Kizlar kizim 3aylik ellerini parmaklarını sürekli ağzına götürüyor bu ara normal mi hic emzik almadı ağzına mesela? Ama ellerini emiyor sürekli dişlik falan mı versem diş kasiyici tarzında bu durum geçici mı? Ellerini kesfediyor diye dokunmak istemiyorum
deletedmom4842 Alminam Dokunma tatlım elini de sokacak yeri gelince ayağını da kaşıyıcı alabilirsin belki rahatlatır.
Alyask Alminam benım kızımda aynı 3 buçuk aylığız bırıyle dıgerını ıteklıyo 🤣 doktor ızın ver kesfedıyo elını demıstı
2707 Alminam bebeklerin 3 aylıkken zaten kendi ellerini emebiliyor olması lazım normal yani sıkıntı yapmayın ☺️
Sanemkrdmn Alminam benimkide iki elini yumruk yapıp beraber ağzına sokmaya çalışıyo iki elinide tek parmak yetmiyor 🙄😂