Deletedmom_33 Sağlık ocağına öğleden sonra yaptırabilir miyim aşıyı? Hemşireye yazdım ama dönüş alamadım. Cuma yapılacak
Yzaman Deletedmom_33 biz de yarın 6 ay asimizi olacaz bizi hep sabah çağırıyorlar saat 11 i flen geçerse bugün asiniz var di gelmediniz diye arıyor bizim hemsiremiz
Deletedmom_33 oglumuz01 normalde bende sabah götürüyorum da cuma sabah götürürsem huysuzlanirsa asi sonrası pazara gitmem gerek bırakacak kimse de yok o zaman. Birde en erken 9 da uyaniyo
Deletedmom_33 Momylion hmm öğleden sonra götürmedim hiç ama cuma hem 2 kez çıkmayayim hem belki ateşlenir sonradan diye öğleden sonra götüresim var. Saat söylemediler tarih verildi. Birde sabah yenidoğan bebekler geliyor baya bekliyorum
Deletedmom_33 Aramıyorlar. 4 ay aşısını 13 Haziran’da yaptırdım. 2 ay arası olması lazım. 12 Ağustos da 6 ay aşımız var. Gidince asi kartına yazıyor hemşire. 6 ay 7 günlük iken yaptırmış olacağım
Cerenn1-- Deletedmom_33 ben öğleden sonra götürdüm hemşire istersen yaparım ama ben kendi çocuğum olsa yapmam demişti sabah açıyoruz kutuyu dolapta bekliyor bekleyen aşı sabah yapılan kadar etkili değil dedi
Ucansupurge Deletedmom_33 Sabah yada öğleden sonra yapılır veya yapılmaz diye birseyi ilk kez duydum. Ebeyi asi zamanı bir gün önceden ararım yarın aşıya getirecegim diye müsait oldugumda da götürürüm. Bazen sabahtan bazen öğleden sonra ne zaman denk gelirse. Çok şaşırdım şuan
Satutastan Deletedmom_33 ben silivride yazlıktayım 4. Ay aşısını öğleden sonra yaptılar mesela ama kendi mahellemdeki sabah çağırır hep aşı için
Duyulurum Deletedmom_33 en iyisi sağlık ocağını arayıp sorun, ben onlar ya da kendim aramadan gitmiyorum gitmeden önce de evden çıkmadan önce de arıyorum. Öğleden sonra gittiğimde oldu o yüzden önce de ama aramak önemli
Deletedmom_33 Duyulurum hemşireye mesaj attım ama dönüş alamadım. Yarın danışmayi arayayım en iyisi. Tekrar aynı gün 2 kez çıkmak istemiyorum
Sadeceanne1612 Deletedmom_33 hep öğleden sonra aşısını yaptırdım hiç sabah yaptırmadı bu zamana kadar
Deletedmom_33 Sadeceanne1612 Farketmemeli bence de ama 2 ay asisinda sabah gel deyince diğerlerini de hastane de yaptırdım. Deidm acaba bu da mı sabah sade
Deletedmom_33 Gulceninannesi25 Arayayım o zaman. 2 ay asisinda sabah gel demişti. Diğerlerini de hastane de yaptırdım. O yüzden soramamistim
Gulceninannesi25 Deletedmom_33 ikinci ayda verem aşısı varya onu açıyorlarmis belli saat aralığında da yapılması gerekiyor o yüzden o zaman bende sabah yaptırmıştır sonrakiler geç yaptırdım