Merhaba oglum 1 yaşinda. Nerdeyse 11 aylikdan bu yana geceleri cok guzel uyuyan bir cocuk yerine her saat başi kalkan, uyudugunda bile uykuda ağlayan bir cocuga donuşdu. Yemin ederim her saat uyaniyor geceleri( artik cildirmak uzereyim. Gece memeyi kesmek istedim oda olmadi her defasinda daha kotu aglayip uyaniyor sakinleşdirib yeniden uyutamiyorum onun icin her uyandiginda meme yada su vererek sakinleşdiriyorum dogru olmadigin farkindayim ama başka turlu sakinleşmiyor(( 1yaşinda ve sadece 1 dişi var digerleri şişdi acaba dişden ola bilirmi?(((( Ne zaman biticek bilmiyorum( hic bitmiycek gibi( cok yoruldum artik 1 aydan fazladir uyumuyorum…