Çok geçmiş olsun .Allah şifa versin inşaAllah.Benim bebeğimde de doğduktan 45 gün sonra böbrek genişlemesi olduğu söylendi ve sol böbreğinde kum izlendi .Doktor bol bol su içirin dedi.Şimdi 4 aylık. 1 ay sonra Allah izin verirse kontrole götüreceğiz :( İnşaAllah Allah bebeklerimize şifa versin tez zamanda 🤲🏻