Merhabalar oğlum 2 buçuk aylık . Bazı yerlerde ve kitaplarda görüyorum nesneleri kavramaya çalışıyorlar bu zamandakiler. Ama benim oğluşumun elleri hep yumruk çok nadir elini açıyor. Uzanması için oyuncak falan uzatıyorum ama tepki yok. Her bebeğin gelişimi tabi ki farklı ama acaba bi sorun mu var diye merak ettim. Sizin bebişleriniz ne zmaan kavramaya başladı. Kavraması için neler yaptınız