Kızlar dün gündüz ufak ufak ateşlenmesi vardı hatta kontrol içiin hastaneye gittik geri eve geldik her şey yolundaydı çok iyi kilo almış gelişimi iyi faalan dediler ben bu ateşi söyledim sıcak çarpmıştır çok sıkı giydiriyosun dedi doktor tamamm dedim çıktım eve geldim ama ateşi yükseldi sanki .. Eşim akşam gelince hemen ılık suya soktuk duş aldırdık ama içim bi türlü rahat etmedi hastaneye gidelim gece kötüleşecek dedim . Geldik hastaneye baktılar genel muaynede bi sorun gözükmüyo amaa ateş var ufak bi öksürük ve hapşurma .. Müşahede de tutalım sizi biraz ateş takibi dediler ve çocuk gece dahaa çok ateşlendi , iyi ki getirmişiz dedim o sırada .. Dünden beri hastanedeyiz covid testi yapıldı hala çıkmadı sonucu ama bebeğim emmiyor bugun 😢 acıktığından ağlıyor uyanıyor alıyorum hemen emzirmeye oturuyorum 2 3 dk bile sürmeden uyuyor , çok üzülüyorum çok güzel kilo alıyodu gelişimi iyi ilerliyodu şimdi böyle oldu ne yapmalıyım kızlar nasıl emzireyim