Sheqermom Bizim doktorumuz sidefer vermişti memnunduk ama kan değerinde kanı sınırda kansız çıktı düzenli veriyorum ama neden çok düşük anlamadm et kıyma da yiyor
Arven-Perisi Sheqermom ben myrion kullanıyorum bemmkkde kansız çıktı 2 katı ver dedi doktor kan ilacını 20 damla veriyorum düşünün neden kansız bilmiyorum genetikse benden geçmiş olabilir ben hep kansizim vampir olmak.jstiykrum
Alvindmrkl Sheqermom doktor öyle dedi kansızlık iştahsızlık yapar dedi bende pekmez versem olur mu diye sordum Et tavuk balık bunlardan karşılayabilirsiniz dedi
Alvindmrkl lanadelmiyav şimdi baktım trendyoldan ilk defa gördüm şurup olarak doktorlar sanki hep damla veriyor
Poyrazin_annesii Kızlar bnm oglum demir damlasını ıcmıyor kusuyor bnde vermıyorum. Ne gbı sıkıntı olur bılgınız varmı
Nurayersz Ben hiç kan ilacı kullanmadım 9 aylık şuan az miktarda kansızlık çıktı sınır 11 bizim 11.7 çıktı son testimizde
livanurvealpinannesi61 Nurayersz yalnız değeri düşük ise damla kullanmanız gerekli. Demir eksikliği gelişim geriliği VS yapıyor.
livanurvealpinannesi61 Sheqermom sidefer kullanan çoğu kişi değeri düşük çıktı diyor.Bende ocean kullandım 10 aydır değeri düşük çıktı. Ek gıda alıyorsa nutrigen toz saşe alın. Ek gıda almıyorsa nova ferrum çok iyi ama Türkiye de satışı yok.