Mert_Cemre ekstra bişe yapmamıştım cnm memeden korkma olayı olmadı. Pes etme anne sütü çok önemli birde covid olayı var anne sütü şifadır. Biz bıraktık covid basladı bilsem böyle olacağını bırakmazdım suan 25 aylık vitaminler kullanıyoruz yemesine dikkat ediyorum bağışıklığını böyle güçlü tutuyorum ama sen pes etme.