Çok şaşırdığım bir konu 😂 7.5 aylık oğlum var kendi annem öğretmiş 15 gündür tuvalete yapıyor ıkınmaya başlayınca hemen götürüyoruz tuvalete bırakıyor orda. İlk basta kendimiz hemen yetiştiriyorduk yapmaya başlamadan ama artık baya baya ıkınıyo beni götür tuvalete diye 5 dakika felan götürmezsem eğer bezine yapıyor. Banyonun kapısından girince de gülmeye başlıyor çünkü ya duş almaya giriyoruz ya tuvalete 🤓 desteksiZ bir şekilde de çok rahat oturabiliyor sizce klozete onun için kapak alayım mı? Var mı bu aylarda böyle eğitim veren? Tahminimce Allah izin verirse eğer seneye yaza bezi bırakırız diye düşünüyorum 🌝