Fatmanur71 yaa keske kafaniza göre birakmasaydiniz bir dahaki öyle bir durumda allah korusun daha kötü oluyo insan pskoloji acisindan.. ekmegi tamamen kestim sekeri tamamen kestim sadece sabahlari ac karna limonlu su ictim ödem attirdi cok bana. Birde kayisi ve kiraz sapi cayi cok kullandim kabizlik durumum oldugu icin. Abur cubur asla sokmadim eve ve aksam 5ten sonra su harici bisey yiyip icmedim