Merhaba hanımlar. Pazar günü itibari ile 10 aylik oğlumun gözleri kızarık olmaya basladi sanki banyodan cikarsinda ici kizarirya aynen öyle.. ve gözlerini hep kasıyor.. dr gittik göz damlasi verdi 2 gündür damlatiyoruz ama bi değişim yok kızariklik devam ediyor ve hala kaşımaya devam ediyor sanki uykusu varmis gibi Yada gözleri kaşınıyor gibi.. başına gelen varmi yada nasip bi yol izlediniz.. dr randevusu aldim gene gerçi ama siz deneyimli annelerden de fikir ve bilgi almak istedim