Deletedmom322 dere-07 ben de bunu düşünüyorum, bizim daha kırkımız çıkmadı, çıktıktan sonra girilebilir mi acaba
Denizinannesi34 dere-07 Ben oğlum 35 günlükken falan girmiştim. Sezeryan doğum yapmıştım. Emzirmede de sorun olmadı, bir problem yaşamadım.
dere-07 Elifcik34 teşekkür ederim Deletedmom322 siz bilirsiniz ben bugün girdim birşey olmadı şuanlık
DenizAtannesi Bende merak ediyorum üstte kalsın tecrübeliler yazar sanırım bende 26 günlük bebeğim ne zaman girilirse 40 dan sonra düşünüyorum
merveakdag1 Ben doktoruma sordum 40 in ciktiktan sonra girebilirsin dedi ama bence dikişinizde varsa kontrol ettirip gönül rahatlıgıyld tatilinizi yapın
merveakdag1 Ben doktoruma sordum 40 in ciktiktan sonra girebilirsin dedi ama bence dikişinizde varsa kontrol ettirip gönül rahatlıgıyld tatilinizi yapın
merveakdag1 Ben doktoruma sordum 40 in ciktiktan sonra girebilirsin dedi ama bence dikişinizde varsa kontrol ettirip gönül rahatlıgıyld tatilinizi yapın