Sunshinemom oglumuz01 6.aydan sonra ek gıdaya geçtikçe suyuda içti. Yani ağzına farklı şeyler girdikçe suyuda kabul etti. Süt veya mama alırken sadece su veriyorsanız eğer almaz
oglumuz01 Sunshinemom ben su içmediği için ek gıdayı bekletiyorum doktor başla dedi yani kabız olmaması için su içmesini istiyorum başlasam belki sever
Sunshinemom oglumuz01 olurmu öle şey ek gıdayı 6.ayı olduysa başlatın. Diğer yiyecekler yiyince suyuda içicek
Sunshinemom oglumuz01 olabilir tadımlara başlayınca bir nokta kadarda zeytinyağı koyun o zaman kabız olmuyorlar hemen normal bi şeklde su içmesini beklemeyin yavaş yavaş alışıyor :) çay kaşığı ile vericeksinz ilk etapta suyu