Sevgili anneler benim 50 gunluk bir kizim var. Size sunu sormak istiyorum, bebegimi ya kucagimda ya memede uyutuyorum besigine yatiriyorum 5-10 dk sonra uyaniyo.bu artik yormaya basladi beni islerimi yapamaz oldum. Bu suanda normal mi her bebekte olur mu sizce nedeni ne nasil bir yol izlemeliyim?